日本今次又將創意推向新高峰,推出極邪惡蛋黃醬雪條!呢款外號「肥仔雪條」反社會意識極重,喺日本提倡低卡飲食潮流中實行反其道而行,打正招牌標榜蛋黃雪條超勁高卡,單單一支雪條就有307卡路里,仲多過一大碗飯(220卡),天生油浸都唔肥嘅女士梗係無有怕,但如果Keep緊Fit嘅朋友仔就要停一停,諗一諗喇~!

森永蛋黃醬雪條/140日圓

呢款蛋黃醬雪條由大廠森永乳業開發,雪條外層是白朱古力脆皮,包裹著日本第一次推出嘅蛋黃醬口味雪糕同白朱古力內餡,口味配搭極度誘人!亦由於實在太邪惡關係,廠家亦無謂隱善藏惡,直接喺包裝大大隻字寫明「307卡路里 」!誰知日本女絲打不單止無鬧廠商邪惡,仲大讚夠誠實兼口味夠創新,紛紛表示減緊肥都要挑戰禁忌~

作爲賣點! 蛋黃醬雪條外面是酥脆白朱古力脆皮,包裹蛋黃醬口味的雪糕內餡,極度邪惡的配搭! 這款蛋黃醬雪條已經在日本正式發售,售價為 140 円,約 HK $11,,預計販售到 2020 年 3 月。不怕肥的朋友是時候挑戰一下另類人體極限!

分享
Go!Japan編輯部師奶殺手!個人專欄《型事偵緝檔案》、《壹號黃庭》統統唔出得街,另有編務歌神之稱,一曲《深花放》唱到街知巷聞!