超人氣連鎖貓cafe

貓cafe MoCHA是人氣「貓店」,日本全國擁有十多間分店,更被綜藝節目採訪過,更有讓貓貓們拍攝日劇。店舖人氣之處是「總有一隻喺你左近」,無論客人是假日悠閑、與戀人拍拖、睇漫畫、溫書,甚至工作,都有貓相伴,加上打造成家一船的店舖裝潢,讓你達至最放鬆的狀態。另外,貓貓們陪足大家咁耐,都需要抖抖,每日兩段「放飯時間」,睇住一班為食貓一字並排「開餐」,滿滿的幸福感覺。離開前求一支貓貓籤,帶著好運與被治愈的身心回家!

咁可愛一定忍唔住想同佢玩!
有貓貓陪你睇漫畫是何其奢侈。
每日早上十時半、夜晚七時半設有開飯時間,貓貓們會一字並排開餐。
MoCHA求籤 – 求嗰貓貓籤,帶住好運又被治愈嘅心返屋企!
按摩椅都有埋,仲梳乎過自己屋企喎!
環境同一般人氣cafe無異,絕無因為有貓貓作賣點就求求其其。
原宿竹下通店

MoCHA在短短三年內已開設多間分店,雖然店內只提供飲品,但每間分店的裝潢各有風格,吸納一班固定粉絲。目前大部分分店都位於旺區,加上收費方法按每10分鐘計算,旅遊時用作攝時間hea一hea亦不錯!

貓cafe MoCHA
地址:東京都新宿區新宿3-31-5 新宿pegasus館 6/F
電話:03-6709-8825
營業時間:10:00am-10:00pm
定休日:年中無休
交通:JR新宿站徒歩2分鐘
網址:http://catmocha.jp/shinjuku/