瀑布唔單止可以睇,仲可以提供「一盆冷水倒頭淋」嘅爽快感!京都宮津市的「金引瀑布」不但是日本瀑布百選之一,高達40米的瀑布在嚴冬日都不會結冰,因此每年10月至3月都會提供「瀧行」體驗。在極寒中換上單薄的白袍,站在瀑布下抵受自然的水壓,自古一直是神社寺院讓人們淨化身心的方法,時至今日更成為有助減壓的體驗。

睇相已經夠刺激,聽講當地冬日的寒冷和水壓比睇相更超乎想像,所以一定要做好心理準備、熱身運動,以及聽專人講解,與神社宮司一同參拜後才開始。你又有無興趣挑戰大自然帶來的修行?

金引瀑布的瀧行:https://www.uminokyoto.jp/feature/detail.php?spid=132

更多京都資訊:https://www.facebook.com/exploringkyotohk

分享
Go!Japan編輯部師奶殺手!個人專欄《型事偵緝檔案》、《壹號黃庭》統統唔出得街,另有編務歌神之稱,一曲《深花放》唱到街知巷聞!