兩年幾無去,大家有無好掛住京都?今次就一連3星期,帶嚟京都不一樣的旅遊提案「#京都ToGo」,等大家儲定bucket list隨時出發!

近年遠足露營無論喺日本定香港都大熱,唔少人都打算開關後去日本享受露營樂趣,京都亦有不少選擇,等大家可以兩手揈揈去露營!位於龜岡的GRAX就提供多項營地住宿選擇,不論經典的三角帳幕或新式的圓拱型帳篷都備有床鋪,夏天可以熱鬧地BBQ,冬天則可圍住營火睇星星✨ 營地住客可以免費使用鄰接旅館的溫泉設施,入夜後還可以到園區內的「Synesthesia Hills」欣賞一年四季都璀燦的燈飾兼影靚相,一次過滿足三個願望!

GRAX Premium camp resort:https://www.kyototourism.org/zh-hant/column/16189

更多京都資訊:https://www.facebook.com/exploringkyotohk